- Провести дослідження суті дефініції "емоційна саморегуляція";
- Покращити навички роботи з сучасними інформаційно-комунікаційними технологіями, мережею Інтернет тощо;
- Підвищити рівень знань студентів із загальної, вікової та диференційної психології за допомогою сучасних технологій проведення дискусії;
- Виконати завдання у відповідності до обраної ролі .
- Вправлятись у командній взаємодії.
- Навчитися поважати думку колег, висловлювати свої міркування, аналізувати, синтезувати, інтерпретувати отриману інформацію.
- Презентації (із застосуванням 3D ефектів);
- Текстового документа;
- Відео ролика(розміщеного у відкритому доступі);
- Інтерактивного плакату;
- Публікації у соціальних мережах з тегом #genvidselfreg .
Комментариев нет:
Отправить комментарий