ВСТУП

Актуальність






Щоденно у нашому житті відбувається безліч подій –ми спілкуємось, навчаємось, працюємо, відпочиваємо, сваримось і миримось. Усе, що відбувається підпадає під нашу емоційну оцінку. Часто людям важко вчасно зрозуміти й стримати свої емоції, що призводить до непорозумінь та конфліктів. Емоційна саморегуляція допомагає ефективно співіснувати в навколишньому середовищі. Саме тому емоційна саморегуляція, будучи однією з основних психологічних проблем, не втрачає своєї важливості для вивчення різних вікових та гендерних груп. Впровадження інноваційних технологій у навчання, вносить свої корективи у навчальні програми, що підвищує інтерес до навчання.


Освітній Веб-квест (webquest) – є проблемним завдання з елементами рольової гри, для виконання якої використовуються ресурси Інтернет. Даний веб-квест розрахований для студентів психологів, під час вивчення курсу загальна психологія. WEB-квест може бути використаним в якості методичного забезпечення самостійної роботи cтудентів.

Проблема



В повсякденному житті ми часто говоримо про те, що не варто ображатись на жінок за їх емоційність, або на чоловіків за їх стриманість. Насправді- це лише відображення відомого стереотипу про емоційні відмінності між гендерними ролями. Зрозуміти їх можна заглибившись в тему емоційної саморегуляції та моделей її здійснення. Зазвичай тема емоцій помилково сприймається студентами як одна із найлегших, хоча насправді важливо розібратися в суті цього феномену.
Проблема гендерних відмінностей емоційної саморегуляції досліджувалась багатьма відомими психологами й безперечно займає одне із провідних місць в системі психологічної науки.

У результаті виконання Веб-квесту Ви проведете порівняльний аналіз гендерних відмінностей емоційної саморегуляції; експериментально обґрунтуєте користь високої емоційної саморегуляції; навчитеся взаємодіяти в команді..

Процес



1. Ознайомитися з метою та завданнями веб - квесту на сторінці "Завдання".
2. Пройти вхідне анкетування на сторінці "Вхідна анкета".
3. Розподілити ролі у підгрупах, серед запропонованого списку на сторінці "Ролі".
4. Ознайомитися із завдання своєї ролі.
5. Опрацювати подані джерела інформації, також можна використати додаткові джерела, зберігаючи авторське право, тобто вказати посилання на використане джерело.
6. Скласти план пошуку інформації.
7. Оформити звіт, згідно завдань групи.
8. Пройти підсумкове анкетування для перевірки засвоєних знань на сторінці "Підсумкова анкета".
9. Ознайомися із критеріями оцінювання веб -квесту.
10.Продемонструвати результат роботи групи дотримуючись вимог вказаних на сторінці "Завдання".

Комментариев нет:

Отправить комментарий